Zawody

 

Najnowsze wpisy

Wyjaśnienia dotyczące pobytu na obozie w Stegnie – Amberpol

Szanowni rodzice, opiekunowie, cała społeczność KS SAKANA!

Dostaliśmy informację, że właściciel ośrodka Amberpol w Stegnie, gdzie przebywaliśmy na obozie sportowym, rozsyła do Państwa niezgodne z prawdą wiadomości. Tegoroczny obóz, nam jako organizatorom, dał się mocno we znaki i nie chciałem Państwa niepokoić. Mam nadzieję, że dzieci nie odczuły tych zawirowań
i wspomnienia z aktywnego wypoczynku mają dobre. Chcieliśmy napisać do Państwa list w nieco późniejszym czasie jak ochłoniemy, ale Pan Przemysław Fabiański zmotywował nas, aby to zrobić teraz.

Ośrodek AMBERPOL w Segnie przy ul. Brzozowej 4, którego właścicielem jest Przemysław Fabiański prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą:

BAD COMPANY Przemysław Fabiański, ul. Gdańska 79, 82-120 Krynica Morska,

posiadającym NIP 579 211 08 23, REGON 221678716,

prowadzi działalność w zakresie wypoczynku dzieci i młodzieży, jak również wynajmuje pokoje osobom indywidualnym. My w tym ośrodku byliśmy po raz pierwszy (i ostatni) i po raz pierwszy od 14 lat, jak organizujemy letnie i zimowe obozy, nie mieliśmy takiej sytuacji, aby właściciel zupełnie nie podejmował rozmów dotyczących warunków pobytu i ewentualnych niedogodności.

Umowa z Panem Przemysławem zobowiązywała go do zapewnienia nam następujących warunków:

§ 3

Wykonawca zobowiązuje się zapewnić dla grup kierowanych przez Zamawiającego:

1. Zakwaterowanie: pokoje 3 – 5 osobowe z łazienkami oraz studia

2. Wyżywienie: 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek wydawany przy obiedzie i kolacja)

3. Opieka medyczna: leki z zakresu apteczki pierwszej pomocy. Dowóz do przychodni lekarskiej odpłatnie: 1 zł za km w miarę możliwości przewozu i tylko za pisemną zgodą rodziców na taki transport.

4. Opieka ratowników na kąpielisku nad morzem w godzinach ustalonych indywidualnie.

5. Jedno ognisko z pieczeniem kiełbasy.

6. Dyskoteki co drugi dzień.

7. Korzystnie z basenu krytego i odkrytego – co drugi dzień.

8. Sprzęt sportowy, gry planszowe i zręcznościowe

9. Korzystanie 4 godziny dziennie z hali namiotowej (2 godz. przed południem
i 2 godz. po kolacji)

Po przyjeździe na miejsce okazało się, że pokoje są w innej konfiguracji niż wysłane dwa dni wcześniej w mailu (my z żoną mieliśmy spać w innych pokojach, bo nie było możliwości inaczej umieścić łóżek). Pani Jolanta, mama pana Przemysława, która nas obsługiwała, pokój który miał być dla opiekuna sprzedała na Bookingu (tu ich strona https://www.booking.com/reviews/pl/hotel/amberpol.pl.html) – szkoda, że do tych opinii nie dotarliśmy wcześniej.

To dopiero początek nieprawidłowości. W pokoju chłopców okazało się, że są trzy łózka na ich czterech i trzeba było ich przenosić, tak że w końcu ja z żoną, synem
i córką spaliśmy na 3 łózkach. Moi rodzice, drugiego dnia zostali przeniesieni do pokoju, gdzie łóżka miały szerokość 60 cm, a Pani Jolanta wiedziała, że tato porusza się o kulach.

Kolejny punkt umowy, który nie został spełniony to brak hali namiotowej na miejscu, co było głównym warunkiem wyboru tego ośrodka. Zaproponowano nam salę
w szkole, ale na miejscu okazało się, że jest zajęta przez inne grupy sportowe,
a nam pozwolono rozłożyć matę na korytarzu. Dobrze, że zabraliśmy swoje materace, bo nie było by gdzie realizować treningów.

Podwieczorki miały być wydawane codziennie, a dostaliśmy je dopiero trzeciego dnia po naszej interwencji.

Na nasze szczęście nie doszło do żadnego zachorowania, bo w miejscu przeznaczonym na izolatkę mieszkała Pani recepcjonistka i nie było by gdzie odizolować chorego.

Na stołówce był bałagan organizacyjny, sami oznaczyliśmy stoliki dla naszej grupy, ponieważ chciano abyśmy siadali zmieszani z innymi grupami. Przy tzw. szwedzkim stole stało po kilkadziesiąt osób a powinien być podział na grupy.

Dobrze, że posiadam uprawnienia ratownika, ponieważ teoretycznie zagwarantowany ratownik przez ośrodek nie odbierał telefonu.

W ośrodku był basen wewnętrzny (zadaszony), w którym popsuła się pompa i nie można było z niego skorzystać i pozostał jedynie basen zewnętrzny dla wszystkich grup.

Nie zorganizowano nam ogniska, które planowane było na ostatni wieczór.

Przystępując do rozliczenia z Panią Jolantą wcześniej sporządziłem listę z uwagami, oczekując rozmowy i ewentualnej propozycji rekompensaty za niedogodności. Przedstawiłem następującą listę:

Plusy:

– smaczne jedzenie

– miła Pani z recepcji

– fajny basen zewnętrzny

– dojazd Melexami na salę

Minusy:

– za dużo łóżek w pokojach (4 i 5 osobowych)

– za mało szaf w pokojach

– niesprawna elektryka w niektórych pokojach

– brak sprzątania w pokojach

– częsty brak ciepłej wody

– brak basenu wewnętrznego

– brak sali (namiotu) na miejscu do treningów

– brak organizacji na stołówce

– kilkukrotnie nieterminowe wydawanie posiłków

– nieprzyjemne zapachy w pokojach

– brak pokoju dla opiekuna

W rozliczeniu zaproponowałem obniżenie kosztu o ok 10% uważając to za
i tak bardzo łagodne potraktowanie sprawy.

Pieniądze jeżeli jakieś pozostają z obozów zawsze są rozliczane na potrzeby klubu tj.: sprzęt sportowy, tatami, nagrody dla dzieci, utrzymanie klubu np. opłaty najmu sali judo (również w czasie wakacji), itp.

Po naszej „rozmowie” z Panią Jolantą dokonałem przelewu wyliczonej kwoty tj. 255 zł, natomiast Pani Jolanta wysłała pospiesznie maila z wystawioną fakturą na kwotę 4000 zł i to z datą wsteczną sprzed dwóch dni z informacją, że jeżeli do godz. 13 nie zostanie opłacona, przestanie świadczyć usługi zgodnie z umową. Niestety tak się stało i posiłki nie zostały nam już wydane do końca pobytu.

Oczywiście nie informowaliśmy dzieci o naszych kłopotach i staraliśmy się, aby wszelkie niedogodności zostały w jak najlepszy możliwy sposób rozwiązane.

Koszt, który przedstawił Pan Przemysław ostatecznie wygląda inaczej, otóż różnica w rozliczeniu to 4000 zł – 255 zł przelew = 3745 zł, z czego 1500 zł zostało wydane na wyżywienie (od obiadu do śniadania + prowiant), które kupiliśmy poza ośrodkiem z racji odmówienia żywienia naszej grupy.

Myślę, że Państwo (szczególnie Ci, którzy nas dłużej znają), znacie nasze podejście do działalności klubu i opieki nad Waszymi pociechami. Myślę, że nikt nie podejrzewa Nas, że dla 2000 zł narażali byśmy nasze dobre imię i reputację Klubu Sportowego SAKANA. Zawsze na pierwszym miejscu stawiamy dobro naszych podopiecznych, o czym możecie się przekonać rozmawiając z nimi.

Na koniec mamy gorącą prośbę, abyście oddzwonili na numer telefonu,
z którego dostaliście tę niepokojącą informację i zapytali o te uchybienia, o których tu wspominamy. Prosimy również o pomoc w znalezieniu jakiejś kancelarii prawnej, która poprowadzi dalej tą sprawę. Może pozostałe z obozu 2000 zł wystarczy na poprowadzenie tej sprawy i udowodnienie, że ośrodkiem Amberpol kierują nieuczciwi właściciele.

Kierownik obozu i Trenerzy KS SAKANA

  1. LETNI CAMP KS SAKANA – plan dnia Możliwość komentowania LETNI CAMP KS SAKANA – plan dnia została wyłączona
  2. Informacje i dokumenty obóz STEGNA 2021 Możliwość komentowania Informacje i dokumenty obóz STEGNA 2021 została wyłączona
  3. Obóz dochodzeniowy SAKANA Judo Camp lato 2021 Możliwość komentowania Obóz dochodzeniowy SAKANA Judo Camp lato 2021 została wyłączona
  4. Obóz LATO 2021 – STEGNA Możliwość komentowania Obóz LATO 2021 – STEGNA została wyłączona
  5. Zimowe trenowanie – SAKANA JUDO CAMP Możliwość komentowania Zimowe trenowanie – SAKANA JUDO CAMP została wyłączona
  6. Turniej JUDO – II Memoriał Wojciecha Augustynowicza w Judo Możliwość komentowania Turniej JUDO – II Memoriał Wojciecha Augustynowicza w Judo została wyłączona
  7. Rozpoczęcie treningów 7 września 2020 Możliwość komentowania Rozpoczęcie treningów 7 września 2020 została wyłączona
  8. Szczegóły wyjazdu na obóz letni 2020 Możliwość komentowania Szczegóły wyjazdu na obóz letni 2020 została wyłączona
  9. Obóz letni 2020 Możliwość komentowania Obóz letni 2020 została wyłączona